Benim ablam oldu biraz sıkıntılı bi süreç evet ama sonucu çok güzel ablam çok güzel zayıfladı sağlığı yerine geldi öz güveni yerine geldi yemesine içmesine dikkat ediyor 3 sene oldu ameliyat olalı eğer yemenize dikkat etmezseniz geri alırsınız kiloları ama tekrar etmeliyim ablam için zor bir süreçti herkeste farklılık gösterebilir