O kadar normal ki. Bebecikken babasına düşkündü ama 9-11 arası bana düştü. Geceleri ayrı yapışıyor, gündüz ayrı. Babasına bile gitmiyor. Çok normal ayrılık kaygısı dönemi. 2 fün sonra 11 aylık olucak ordan bildiriyorum ki azalıyor. Güvenli bağlanmayı sağladıysanız 1-2 haftaya azalacak.