Fidan_144 Kızlar benim testim adet gecikmesinnün 10 gun sonra pozitiv oldu ve beta deyerime göre bebek 3haftalık. Testin gunu gunnen koyulaşması betanın yukseldiyi anlamına mı geliyir
Mrvsmt2502 Fidan_144 evet koyulaşması betanın arttığını gösterir ama beta değerine göre bebeğin haftası anlaşılmaz son adet tarihinden hesaplanır
berkinannesi37 annesininprensesiliya evet gebelik var canım sağlıkla kucağına al benimde gecikti ama test yaptık birçok yok negatif çıktı istiyorduk aslında 2. Çocuk ama daha zamanı var dmeekki