Ek gıdayı hiç almıyor biliyor emeceğini ve sürekli memede mesela yarım saat 45 dk duruyor öyle bağlı değil bağımlı resmen gece de 6 7 kere kalkıyor emmek için yani iştahı da yok ek gıda almıyor normal yemek yedir dediler bizimkilerden de yemiyor ne yapıcam bilmiyorum iştah şurubu falan alsam işe yarar mı