kızım 15 günlüktü kitap okumaya başladığımda.. herkes başta dalga geçti kulak asmadım. 11 aylık olana kadar çok ilgisini çekmedi ama sonra her şey tersine döndü. şuan 23 aylık “kitap oku anne ” diye ağlıyor. uyumadan önce 1 kitap okuma sınırı koyduk artık gün içinde okuduklarımızı saymıyorum 😅
bence okuyun sizin sesinizi duyarak aranızdaki bağ güçlenecek. dil gelişimine olan etkisini söylemiyorum bile. ayrıca uzun yolda, hastalıkta falan çok kurtarıcı oluyor