hbbplt ben bile isteye almadım bize Mersin b.ş.belediyesinden “el bebek gül bebek” kolisi geldi kızım 6.ayina girince. Baktım içinde bebivita mama (normalde Bebelac Gold kullanıyorum) denedim 2-3 biberon nasıl diye kızım sevdi açıkçası ama tok tutmuyor onu farkettim. Bide mamayi kaşıkla alırken kıyır kıyır. Hani Bebelac Gold gibi yumuşacık un gibi değil. Ha çok zorda kalırsam kullanırım dediğim gibi