Merhabalar arkadaşlar. Kızım iki buçuk yaşında. Cuma günü dört beş kez kusma şikayeti ile acile götürdük. Keyfi gayet yerindeydi. Kusuyordu neşesi yerine geliyordu on dakika sonra yine kafasını kaldıramıyordu kusana kadar..
Doktor röntgen istedi vücudunda çok gaz var dedi başka da bir sorun göremedi. Kan idrar tahlili istemedi bu arada. Probiyotik ve mide bulantısı ilacı verdi.
Dün keyifsizdi ama hiç kusmadı birkaç kez öğürdü. Bugün de tüm gün iyiydi akşam yemeğinden sonra birkaç kez öğürdü. Bu arada 1 haftadır öksürüğü var. Bazen arka arkaya öksürüyor. Sesi de çatallanıyor bazen. 😔 Reflüsü mü var acaba