Ruzgarmom1 Kızlar merhaba oğlum tam bir yaşında ilk dişleri çıkalı baya oluyor ilk şubat ayında patladı dişin tamamen çıkmadı bir iki ayı buldu bir yaşına kadar bir tane olsa diş çıkartmaları gerekmiyormuş burda bi problem yaşamadık ama ilk ön iki dişi çıkalı yaklaşık 5 ay oluyor ve hala başka dişi çıkmadı iki diş arasında bu kadar ay olması normal mi sizin çocuklar dişleri hangi aralıkla çıkardı cevaplarsanız sevinirim 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ruzgarmom1 benim kızım da 6.ayda art arda altta iki diş çıkardı. 1 yaşını geçti hâlâ diş miş yok🤷🏼♀️ “ oraya göstermelik iki diş çıkardın kızım gerisi yok” diyorum.
Ruzgarmom1 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ay evet aynı şey 7. Ayında öndeki alt iki dişi çıktı hala yok normal mi acaba ya doktora gittiğimde bi sorucam bakalım ama genel durum ne merak ettim buraya sorayım dedim 🌸
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ruzgarmom1 Kaç gündür ishal ve diş sancısı çektiği belli. Ama yine tık yok, yine 🤷🏼♀️ Çıkarır Ya ben pek tereddüt etmedim, bilmiyorum “İki dişli kızım benim”, “iki dişle kaldın kızım” diyorum 🤣