15 günlük bebeğim akşam üzeri 5’ten gece 1 kadar aralıksız uyuyor. 2 saatte bir beslenmesi gerektiği için uyandırmaya çalışıyoruz ama yok ne yapsak uyanmıyor. Şırıngayla süt vermek zorunda kalıyoruz onda da çok az yiyip çıkarıyor. Acile götürdük kan şekerine baktırmaya normal çıktı, ama doktorlar bile emecek kadar uyandıramadı. Böyle bir şeyi yaşayan var mı? Ne güzel uyuyor işte diye yorum lütfen yapmayın lütfen yenidoğanın 7 saat beslenmemesi ciddi bir risk çünkü. Önerilere açığız
Not: evimiz sürekli olarak çok sıcak ona da çözüm bulamıyoruz ve ben sıcaktan bu kadar uyuduğunu düşünmeye başladım