Merhaba anneler bebegim şuan 6 aylık sezeryan dogum oldu. 40. Haftada 4cm acıklık ile sezeryana girdim korktugum icin aslında normal dogumu sürekli araştıran isteyen biriydim ama annemin ve eşimin baskısı ile sezeryan ile sonuçlandı en bütük pişmanlıgım. Sezeryan cok kötü bir dogum oldugu icin degil ama en büyük hayalim normal dogumdu ama yapamadım.. ssvd istiyorum ikinci bebeğim ileride olursa bunu yapan varmı?