nkelsoglu Hanımlar merhaba bebeğim 4 aylık 1 buçuk aylık çatlak var fito ve anestolü karıştır ver dedi doktor ama yok geçmiyor yani hafifliyo rahatlıyo yine aynı ağlıyor var mı önerisi olan