9 aylık kızım uykuya direnir genelde tek uyku yapıyordu. Bu süreç yorucu olduğu için kollarını kundaklayip gözünü de kapatınca iki uyku yapmaya başladı ama bayramda bozuldu. 2 gündür yine ikinci uykuya geçmek istemiyor. Tek uyku yapınca da akşam uykuyu alip kalkıyor. Başına gelen var mı?