Emir0_ ilk doğumumdu benim üniversite hastanesinde oldu ki hiç sevmezdim baştan savuyolar diye ama takipli olduğum hastane erken doğum yapmak üzere olduğum için kabul etmedi yeterki cihaz yok diye
Üniversite hastanesi çok mükemmeldi benim için özele yüz bin versem anca böyle hizmet alırdım uzman doktorlar , kıdemliler , asistanlar , hemşireler aşırı ilgililerdi
Gereksiz hiç bişey yapmadılar üstelik sadece 40 tlye doğurdum 😂 bence zaten kesinse direk devlete gidin şu zamanda özellere güç yetmez