Merhaba kızım birkaç güne 21 aylık olacak ve son 1 aydır asla ben bir şey yediremiyorum çatalı kaşığı tutup kendisi yemek istiyor ve yiyor da(tabii yarısı üstünden başında şeklinde) 😁 karışmayayım diyorum ama hiç içime sinmiyor bu şekilde adam gibi yemiyor gibi geliyor her taraf çorba yemek olunca bir de çok çaba sarfedince sıkılıyor sanırım yeteri kadar beslenmiyor ama ne yapayım bilemedim ona vermesem asla izin vermez benim yedirmeme. Siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı?