karayaka Bebeğim 11 hafta 3 günlük. Gündüz gayet iyi uyurdu ama iki gündür yerine bıraktığımız an gözle açılıyor. Oysa esnemekten yoruldu öyle uykusu var ki gözlerinden okunuyor. Ona nasıl yardımcı olabiliriz. Çok üzülüyorum.
aslhnkrts karayaka bizimki de yatağına yaklaştığı an açıyo gözlerini sinirlerim oynuyo öyle bakınca 😂 zaten çok zor uyuyan bi bebek ben kucağıma alıp gezdiriyorum yada koltuğa koyup yanına uzanıyorum çünkü inatla uykuya direniyo hiç bi şekild durmazsa bebek arabasına koyup dışarı çıkarıyorum akşam üzeri uyuyo
irakm06 karayaka yaklaşık 1.5 aydır böyleyiz, şimdi 13 haftalık. Gündüz bırakınca direk uyanıyor, ne yaparsam tekrar uyumuyor yeterki uyusun diye sıcaklarda kucaktayız 😁
cokbilmismom karayaka 11 hafta atağı da mı varmış ya 🤦🏼♀️bizde daha yeni girdik neler görücez bakalım
karayaka Bir güzel duş da aldırdım ama uyku yok sıçrayıp uyandırıyor kendini bir anda hiç uyumamış gibi
karayaka betul912_ ilk zamanlar hava serindi mis gibi kundak yapıyordum ama şimdi kıyamıyorum bizim ev çok sıcak
irakm06 karayaka bizimki artık puseti vs de istemiyor, kanguruyu da. Dışarıda da sürekli kucakta. Böyle bir dönem ve geçecek diye düşünüyorum ve umuyorum 😁
karayaka irakm06 Az önce aklıma ne geldi, birinci yaş gününü kutlayanlara gereksiz derdim ama şimdi o gün gelsin düğün bayram yapıcam diyorum 😅
karayaka betul912_ zaten artık zıbından başka birşey giydirmiyorum, dediğiniz gibi tek kat Müslin deneyeyim bir olmayacak böyle🫠
irakm06 karayaka kesinlikle 😁 zaten bebekler hatırlamaz ama biz anneliğimizin ilk yılını tamamlamanın haklı gururunu yaşamalıyız😁
neslihanada karayaka onda daha kötü şeyler kucakdan inmeme ağlama herşeye uykuya geçerken krizgeçirme meme reddi