Soru başlıkta.
Her gün aynı şeyleri yaparken, tüm gün bebekle geçerken nasıl motive oluyorsunuz? Çok şükür, her daim sağlığımız yerinde olsun, rutin iyidir. Rabbim bu rutinin içine bir hastalık bir üzüntü eklemesin, her anımıza şükür ama… merak ediyorum diğer anneler nasıl yapıyorsunuz?