Kızlar yaz gelmeden önce yemeğini en azından karnı doyacak kadar yerdi oğlum. Şimdi neredeyse adam akıllı hiç birsey yemiyor gün içinde 2 3 kaşık alıp bırakıyor. Meyveli yogurt falan yiyor ama o da az. Ne oyunlar yapıyorum yesin diye. Sizde de böyle mi ne yapmam gerekiyor. 18 aylığız bu arada