Kızlar sabah kusma ishal kötü oldum hastanede serum verdiler 6 saat Emzirme dediler. Bebegimde sürekli memede olan bi bebek. Evde mama vardı mecbur mama veririm dedim daha önce hiç vermedim. Düz Bebelac vardı 6 aylık oldu. İçmedi bilmiyorum daha önce deneme için 1 kere sagip kendi sütümü içmişti biberondan mamayı sevmedi sanırım neyse zor oyalıyoruz. Ek gıda 1 2 tatlı kaşığı zor yedi meme istiyo. Şimdi sorum akşam 6 da 6 saat geçmiş oluyor. Hemşire de garanti olsun 8 saat Emzirme dedi. Arkadaşım da önden biraz sağ biriken süte ilaç işlemiş olabilir dedi. Ne yapicam bilmiyorum çaresiz kaldım zorla uyuttum her an uyanabilir