Bebeğim 8 ay 21 günlük ve şu sıra resmen memeden ayrıılmak istemiyor acaba yetmediği için olabilir mi
Birde sağ göğsümden çok emmek istemiyor 2 çekiyor kalkıyor ne yapsam kalmıyor orda elimden geldiğince onu emzirmeye çalışıyorum ama olmuyo kendimce acaba o göğsümde süt kesiliyor mu diye düşünüyorum yardımcı olur musunuz