ppusatt Bebeğimin 9ayı bitti, ilk uyanınca mama sonra kahvaltı tekrar mama ,bir porsiyon meyve ,mama ve akşam yemeği, şeklinde besleniyor aralarında 3 saat var,Yani gün içinde bir ogun ek gıda bir öğün mama seklinde.
Çok istahsiz olduğu için az yiyor çabuk acıkıyor, siz bebeginizin iştahina göre acıkma durumuna göre ayarlayabilirsiniz ,
Ben çoğu zaman ara öğün vermiyorum.