Kızlar oğlum 7 ay 17 günlük 6 ayda ek gıda sürecine başladık formül mama ile besleniyor ek gıda ne denediysem tadına bakıp bırakıyor yaptığım ve aldığım hiçbirşeyi tam doyasıya yemiyor meyve olsun bize yaptığım yemeklerden olsun aynı durumu yaşayan var mı ?