bernabtg merhabalar. oglum 2 bucuk aylik oldu. dogdugundan beri gogsunun birinin ucu beyaz sabki sut var gibi basina gelen var mi nasil gecer. masaj yapiyorum dus sonrasinda ama hala gecmedi.
Mertveannesi2211 bernabtg genellikle oluyor bebeklerde masaj yapmayın denmişti bize kendiliğinden geçiyor
Busegr Benim kızım içinde aynısını diyorlardı doktor kesinlikle masaj falan yapma demişti kendiliğinden geçiyor büyüdükçe