Merhaba hanımlar benim oğlum 11 aylık doğduğu günden beri halsiz ve ağlayan bür bebekti. Kan değerleri düşük çıkmıştı ama şu anda gayet iyi halsizlik hala geçmiş değil ama bunun dışında bebeğim de fark ettiğim değişik bir şeyler var bebeğin bize tepki göstermiyor kucağımızda ağlıyor ona dokunduğumuzda bizi eliyle itiyor sanki bizi sevmiyor istemiyormuş gibi oyuncaklara ilgi göstermez renkli şeyler dikkatini Çekmez sadece ce e oyunu yaptığımızda gülüyor onun dışında sabah uyandiginda kollarını açmaz gel gel yaptigimda yüzüme bakmaz sadece ellerime bakar dışarıya bakıyoruz arada dışarıda kuşlara kedilere köpeklere bakıyorum elimi işaret ettiğimde köpekleri kedileri değil elime bakar kelimeleri sadece gın gın ve cıs diyor biz öğretmedik kendisi söylüyor anlayamıyorum lütfen aranızda bu sorunları yaşayan varsa yardımcı olabilir mi ne yapmam gerekiyor