Anneler oğlum 2 yaşında olmak üzere . Emzirmeyi bıraktıracm şuan 2.ye gebeyim. Bu süreç için sabır taşı aldım ama süt birikince mastit olmaması için ne yapmam lazım ? Şuan hamile oldugum için gögüslerim çok hassas aşırı acıyor bildiginiz ilkkez emzirdigimdeki gibi.şimdi bırakınca nolack birikince dahada acıyack?
Sağın diyecekler olacak bende makine yok ellede 1 iki damla anca sıkabilirim zaten aşırı acıyor başka ne yapabilirim tecrübelerinizi bekliyorum