ölen kişileri tanımak ayrı, genç ölüm olması ayrı üzüyor.. bende 15 yaşında kardeşimi ve kuzenimi kaybettim çok etkilendim bu olaydan hele o arabanın o hali gözümün önünden gitmiyor, Rabbim sabırlar versin ölenlerin ailesine. Mekanları cennet olsun inşallah 😢