vivianwren Her yerde araştırdım bulamadım. Senelerdir koltuk altımda sivilce gibi yağ bezesi dururdu. Yeni doğum yaptım yine bir sıkayım dedim ağrı yapmıştı çünkü delikten süt fışkırdı. Yaşayan var mı?
aysegul_my vivianwren süt değildirde o irindir bence hani bi yerimiz şişer icinden beyaz iltihap akar öyle olmuştur bu tarz şeyler için kremler oluyo orası şişmeye başlarken hemen o kremden sürersen belki iltihap toplamadan kaybolur bi eczaneye danışın yada cildiyeye çıkın gösterin
cokbilmismom vivianwren süt olabilir mi hiç iltihaptır o. O tarz yağ bezesi sivilce gibi şeylerden iltihap akar
vivianwren maviev35 çok eskiden 2 kere gittim ultrason bakıldı hiçbir şey yok dendi. Doğumdan sonra süt geldi
biradamavisi vivianwren bir tanıdığımda duydum yurtdışında yaşıyordu burda doktor kontrollerine geliyordu yaşanabilen bir durum bence doktora görünün