aylizinannesiiii Kızlar şuan bulunduğum yer 42 derece evin içi klimayla 31.5 derece anca soğutabildik klima artık sıcaktan dışardaki ünitesi ses çıkarıyor sizlerde durum nedir
SeverusSnape aylizinannesiiii 42 mi, Allah sabır versin valla. İstanbul’da hissedilen kaç derece bilemiyorum ama sıcaktan şaftımız kayıyor bizim. Hiç sevmiyorum yaz mevsimini ya.
Feyzosumunannesi aylizinannesiiii Evden dışarıya çıkmayınca hissedilen kaç derece Mersinde bilmiyorum 😃 yatak odası ve salon kliması açık evin heryeri soğuyor.
aylizinannesiiii AnnaKurt aynı biçimde öyle ya hissedilen 47 filan o kadar sıcak ki pazarımız vardı bugün sıcaktan bayılanlar olmuş hep
aylizinannesiiii SeverusSnape 42 ama hissedilen 47 filan o kadar sıcak bayılanlar olmuş hep ambulans geçti kaç tane
beynun_25 aylizinannesiiii Bayburt 😂 ve ilçedeyim daha da serin Erzuruma yakın. Evimde klima var gibi bebeğimin üstüne batanye örtüyorum.evde uzun kol dışarda kısa kol giydiriom evim cidden baya serin
aylizinannesiiii Feyzosumunannesi biz pazar için çıkmak zorunda kaldık ve inanılmaz bir sıcak fenalık geçirecektim 42 derece güneş yere inmiş resmen
beynun_25 aylizinannesiiii benim memleketim de öyle ya ekime kadr sıcak hava oluyordu sicaktan piserdik kışı pek yoktu şimdi Bayburta çoğunlukla kış vae bende kıştan da sıkıldım ama şuan ki havalar bana çok güzel gelio serin sıcak değil soğuk değil gece söyle üstüne hırka almalik bir hava ama sıcağı unuttum nasıl bişey oldunu unuttum
bana1cocukyetti aylizinannesiiii 40 derece ama hissedilen çok daha yukarısı. Bilmiyorum baygınlık geçiricem artık sıcaktan. İşin kötüsü akşamları da serin olmuyor, çocukla tıkıldık kaldık eve
Ecem__ aylizinannesiiii en sevdimgim mevsim ilbahar sonbahar yazin sicaktan ne yemek yeniyor ne yatiliyor ne geziliyor..bizim burasi 35 derece..
eminmomss aylizinannesiiii 36 derece gösteriyor dışarı ama 50 var veee güneş tam bizim eve vuruyor 2 oda önde sadece diğer odalar arka tarafta kalıyor tüm camlar açık ama gram perde oynamıyor klima da yok yanıyoruz resmen sabahtan beri 3 kere duş aldım atletim su içinde ay bide hamileyim 🥴