Minigim38 Daha 4 ay var ama şimdiden alayım dursun istiyorum her geçen gün zam geliyor. 2 yaş için sizce hangisi güzel olur. Stand alıp kendim mi süsleme yapsam resimdeki standı Yoksa hazir konsept mi yapsam İlkinde hazır konsept kullandım
SeverusSnape Minigim38 papatyalı olan çok sevimli duruyor. Arılı süsler bulursanız onları da alın, çok daha minnoş olur. Küçük balarısı.🐝💛
Feyzosumunannesi Minigim38 İlk doğum günü pembe ise bu sefer daha farklı bir renk seçebilirsiniz. Papatyalı bu seçenekler içinde tercihimdir.😍
Minigim38 SeverusSnape denizprenses1912 Feyzosumunannesi Papatyaya karar verdim o zaman🥰 hediyelik ne yaptirsam sizce ilki magnetti
denizprenses1912 Minigim38 Ben kızımın mevlidinde mutfak havlusu alıp,güzelce kurdelaya bağlayıp hediye paketlerinin içine koyup vermiştim ama bu şimdi doğum günü olduğu için bilemedim😌 makrome anahtarlık olabilir ama klişe oldu artık bu da😂 bilemedim