Kizlar merhaba
Bu kez kendim için soruyorum.
2 gün önce kusma ve ishal olmuştu bende. Şu an çok şükür iyiyim geçti. Ama karnım gurul gurul sürekli. Şişkin gibi hissediyorum hep.
2 gün önce doktor karın filmi çekti ve karnında çok gaz var demişti 😁 Ay nasıl geçecek bu ? Ne içsem fayda etmiyor gibi. Psikoljik dicem ama doktor gaz var dedi 😁