karayelmgl Merhaba canım anneler , bebeğim şuan 4 ay 1 günlük benim en çok korktuğum aylardan birisine geldik :) sizin bebeklerinizde bu ay neler değişti iyi şeyler diyin bana hafif atlatan var mı 😅
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala karayelmgl iyi şeyler diyin Oğlum dan bahsedersem iyi, kızımdan bahsedersem kötü şeyler söylerim :)))
dayes karayelmgl uykuya çok direniyordu saatlerce ağlıyordu. Hem uykusu var ondan ağlıyor hem de uyumuyordu. Meme reddi de olmuştu
Minaaelaa Bende şurada bekleyim bugün tam 4 aylık. Gerçi 4 aydır uykusuzluk gaz derken çekiyoruz zaten pek zorlanacağımızı sanmıyorum, alıştık.
karayelmgl Minaaelaa üzüldüm açıkçası bende 3.ayda anneligin balayini yaşadım resmen bitecek diye üzülüyorum gaz olayını çözdük uyku olayını kontrol altına aldık derken şimdi huysuzluk başladı başa saracak gibiyiz
buseviim Gündüz uykuları azaldı, meme reddi hatsafhada, sürekli mız mız sürekli ilgi ve kucak istiyor. İnşallah sizinki hafif geçer 😂
Ruvdem newmom23 tek cümle söylüyorum ‘’ ilk 4 ay geçsin düzelecek rahatlarsın dediler 8. Aydayım ilk 4 ayı o kadar özlüyorum ki ‘’ 😩
Minaaelaa aybarssena evet olumlu olarak değişti çok şükür. Daha uzun uyuyor artık. Daha rahat ve sakin oldu. 4 ay sendromu bize uğramadı çok şükür güzel yönde değişti