Merhaba hanımlar ben İzmir’de yaşıyorum .Bayramda çocuklarımla bırlıkte avmye gıderken metroda asılı olanpankartta başvuran herkese beledıye başkanının annelere ücretsiz vapur ,tren ,otobüs ,gibi araçlarda kullanabılegı kart verdiğini gördüm.Basvurumu yaptım .Bu konu hakkında bılgısı olan varmı .Bu uygulama 4 yaşına kadar geçerliymiş .Basvuranlar varsa benıde aydınlatabılrmı?