17072023baloglum Oglum 11 aylik emiyor ayriyetten hic birdey yediremiyorum.ben agzina n versem geri tükürüyor sevdigi seyleri veriyorum onuda 2 3 tatli kasigi otesine gitmiyor geri tukuruyor ne yapacagim sasirdim bizim gibi olan varmi
YldzEfsun 17072023baloglum oğlum da ara ara sıfır iştah oluyor. Hiç bişey yemiyor. Kan değerleri düşük olduğu için sanırım. Demir ilacı ve b12 si düşüştü. Takviye almaya başladığımızdan beri şükür iştahı arttı.
17072023baloglum YldzEfsun bizimde kan degerimiz dusuk demirde düşük. İlac kullaniyoruz ama istah daha beter düştü bizde sadece emiyor onceden daha cok emiyordu simdi. Dahada azaldi. Emmeside
YldzEfsun 17072023baloglum bazı demir damlaları çocukta karın ağrısı yapıyormuş. Doktorumuz ferrum vermişti ilk başta. Bende sizin gibi diyordum iştahı azaldı. İlacı içmek istemiyor. Hatta agresifleşmişti gün içinde. Doktorumuz ocean ı önerdi. Şuan çok şükür iyi geldi. Tadını da seviyor
17072023baloglum YldzEfsun bizimde ferrum kullaniyorum icmek istemiyor zorla iciriyorum tukuruyir onuda gene ocean degeri yukseltmedi dusuk kaliyirmus die duydum