Kızlar gercekten sürekli kilolarımin yukarı ilerlemesinden bıktım ve sürekli diyet hayatı beni çok yordu . Var mi bu konuda bilgisi olan korkuyorum da ama hiçbir bilgim de olmadigi icin olabilir. Zararlı mı zayıflamaya faydası var mı ?korkulacak bir sey mi litfen bilen yardimci olabilir mi?