Etrafın bu çocuk hazır konuşuyor zaten saklanarak hep aynı köşede yapıyor yapınca yaptım diyor başlat demesiyle bugğn başladım sabah gel kakanı yap topitop vercem yaparsan dedim ve sanki yıllardır lazımlıpa yapıyor gibi gitti kakayı yapttııı çok sevindik neyse öğle uykusuna yatırdım yatağa 2. Ye yapıyor şimdi . Uyumadan önce de iki kez sağa sola yaptı çiş çok sorun olacak gibi hemen pes etmek istemiyorum çocuğun çok hazır olmadığını bilmek ile birlikte egzaması olduğu için bezden acilen kurtulmam gerekiyor akıl verin çocuğu çok hazır olmayıp yinede öğrenen var mı ya .