Minigim38 bizdede var öpmek için tabiki izin istiyoruz hemen nein,yemek için birsey yedirmek isteriz nein,birsey sunarız nein🙈biz,hayır dediğinde birseyi kabul etmediğinde istemediğini belirttiğinde asla üstelemiyoruz saygı duyuyoruz peki diyoruz. Sonucta bizde birseylere hayır dediğimizde üstelenmemesini ve fikrimize saygı duyulmasını isteriz. Böyle olunca kendi secimlerini cok rahat yapabiliyor zorlanmıyoruz.
Ama baska biri zorladığında elinde birsey varsa fırlatıyor yada vuruyor bence bu kendini kabul ettirmek istediğinden dolayı hırcınlasıyor. O yüzden herkese bir kere hayır dedi uzatmayın diyoruz