7 aylık bebeğim grip oldu öksürüp burnu akıyor .dün ateşi düşmedi doktora götürdüm calpol ve klamer verdi enfeksiyon çıktı biraz kanında. Ateşi 38.2 ydi hastanede ve düşmüyordu calpol vermeme rağmen. İğne yaptılar eve yolladılar bugün yine 38, calpol verip yıkadım ama fayda etmedi. Eklem yerlerine ıslak bez koyunca da çok ağlıyor hiç istemiyor