123456727 Merhaba benim bebeğim de gırtlak kemiklesmemis kıkırdak olduğundan geceleri boğulurmus gibi ses çıkarıyor bilgisi olan varmı
durukusunannesi_ 123456727 laringomalezi sanırım benim kızım da da vardı doktorun tek söylediği büyüdükçe geçecek ki öyle de oldu bişey yapılmıyor korkmayın hiç.
123456727 Kaç aylıkken geçti benim bebeğim şuan 40 günlük uykuda çok ses çıkarıyor özellikle de kendini sıktığı zaman o ses çıkıyor
AleynaTG Merhaba benim bebeğimde de vardı 6. Ayın sonlarında ses baya azalıyor sakın endişelenme ben çok korkmuştum doktor doktor gezdim şu an 11 aylık ses hiç kalmadı