kbrgmss 52 gunluk bebegim hala daha sarilik 😕 dogdugundan beri hastanelerdeyiz kan vermekten bi hal oldu yavrum su an degerimiz 10. 5 en yuksek 17. 8 di cuma gunu 6 tup kan verdik cogu degeri temiz cikti sukur bir tupte Ankara'ya gitti 15 gun sonra sonucu cikacak bide kafa ultrasonu istedi dr oda ayin 24 une hala daha sapsari cocugum icim parcalanio onu ole gordukce bol bol beslenecek gunes iyi gelio ama bu mevsimde de zor. besigi camin onunde gunesli havalarda gunes almasini sagliorum ne kadar kaka idrar o kadar kandaki bilirubin maddesini atmaya yariomus ..Allah baska dert vermesin diyelim .. gececek insallahh