Kizlar ya bu sezaryen yerinde terleyince yada dar iç çamaşırı falan giyince boyle garip bir aci oluyor sizi gibi sizde oluyor mu 15 ay oldu doğum yapali kotu bir hissiyati var yani aciyor gibi şiş gibi duruyor sonu ama bakinca cizgiden baska bisey yok aynisini yaşayan var mi?