kubra2608 Hanımlar dün yaptım testi yumurtlama gördüm bugün yaptım sanki tekrar yumurtlama gibi geldi bana ben çatlama olur diye bekliyordum.Böyle olan var mı nasıl oldu hamile kaldınız mı?Ya da çatlama olmasa hamilelik oluşmuyor mu pek bi bilgim yok 😅
9793selaam kubra2608 ben açıkçası ovulasyon testi flasn yaoamdim hiç bebek dsnyoruz dedik korummayo bıraktık o kadar incelemeye gerek yok bence .ben sıkta ilskeye girmedim normal standardında ilerlemistik .bu arada kaçıncı bebeğini dsnyorsn cnm suan
Zarifokur kubra2608 Kübra böyle olunca üst üste üç gün mü değerlendirdin . Ve hangi saatler yaptın testi sabahın ilk idrarıyla mı ?
kubra2608 Zarifokur evet 3 gün değerlendirdik 2 gün yumurtlama oldu ertesi gün çatlama oldu.Testi 2. İdrarla yaptım sabah 10 da.
Zarifokur kubra2608 teşekkür ederim . Hergün yapıyorum test hala koyu çıkmadı . Sanki bugün biraz daha belirgin oldu 16. Bu arada sizin döllenme kaçıncı gğn olmuştu
Zarifokur kubra2608 ay umarım ya bekliyorum işte 17 gün oldu bugün yarın sabah bakalım ne olacak düzenli hasta oluyorsunuz dimi demekki o uygulamalar doğru değil çoğu
nazli006 kubra2608 çatlamanın olduğu günden 14 gün sonra eder olunur bu herkeste standarttır yani adetin ilk gününü 1. Gün sayarsanız çatlamanın olduğu güne kadar saydığınızda bu kişiden kişiye degısebılır ama çatlama sonrası sabıttır. Yaptığınız testte vır yanlışlık olabılır mi?
nazli006 Zarifokur yapmaya devam edın koyu çıktığı gün emın olmak adına akşam 20.00 ye kadar bir test daha yapın . Bazen test hatalı olabılıyor.
kubra2608 Zarifokur benim genelde 5-6 gün geçer düzenli değil adetim o yüzden yumurtlama tam ne zaman oluyor bilemiyordum
kubra2608 9793selaam eşim geceye gidiyor düzenli ilişki olmuyordu o yüzden 8 aydır da olmayınca bu ay Ovulasyonla denemek istedim ve hamileyim 😊2. Olacak inşallah