Merhaba arabayı yeni aldık sayılır maddi olarak fırsatımız olmadı bakıp almaya şimdi yenidoğan bebeğim var hem onun için öneri istiyorum uygun fiyatlı e bebek gibi gidip görebileceğim bir yerde satışı olan olursa iyi olur oto koltuğu önerisi istiyorum birde 6 yaşına yeni girmiş kızım var açıkçası ona da almayı düşünüyorum oturur yani ondan yana sıkıntı yok ben kemer takabilme açısından istiyorum ona da zayıf bir çocuk ondan yana rahat oturur ama ona almak saçma mı olur böyle uzun süre kullananlar var mı?