Merhaba hanimlar. 27 gunluguz laktoz alerjimiz var sutu kestik. Mama laktozsuz aliyoruz. Sadcee aptamilde ve bebelacda var laktozsuz.
Aptamil 120₺
Bebelac 45 ₺
Ya ben bilemiyorum fark var mi bebelac icse bebege faydasi olmaz mi ? 2.5 gunde 1 kutu iciyo ve para dayanmıyor napcami bilemedim. Bilen var mi bebelac iyi mi