cikolataliekmek Doğum yapalı 3 ay oldu, bebeğim 2 aylık olduğunda adet oldum, geçen hafta yine adet olmam gerekiyordu ama olmadım böyle bir durum yaşayan var mı? Bebeğimi emziriyorum ve Hamile değilim 😬
yavrukusss cikolataliekmek bende bi defa oldum doğumdan sonra ama bu ay leke geldi olmadım henuz 🙄 oğlumda böyle olmamıştı demekki farklı her doğum
Aysnrd93 cikolataliekmek bende aynıyım canım iki kere düzenli oldum. Geçen ay 2 hafta gecikti bu ay 3 hafta oldu hala yok. Doktor doğum sonrası pko olmuşsun 2 yıl içinde anca oturacak hormonların sorun yapma dedi.
bana1cocukyetti cikolataliekmek Ben 8-9 ay adet olamadım öğrendim ki doğum kontrol hapından kaynaklıymış. Eğer kullanıyorsanız ondan dolayı olabilir ☺️
cikolataliekmek yavrukusss sanirim öyleymiş adet olamadikca bende bir de ödem oluştu o yüzden iyice geriliyorum olamadikca 😬
cikolataliekmek Aysnrd93 Aa bunu ilk kez duydum , bende bir kontrole gideyim olmazsa ne var ne yok bakılsın 😬
yodamom cikolataliekmek ben de aynı durumdayım, geçen ay adet oldum hem de ne adet kendime zor geldim. Şimdi günlerdir sancılanıyorum ama gelen giden yok. Evde gebelik testi yoktu ovülasyon testi yaptım gebelik varsa onda da çıkıyor diye onda da normaşde 2.çizgi illaki silik çıkar birkaç gündür asla t çizgisi yok. Emzirirken hiç mi lh üretmez vücut ondan mı acaba ya.
cikolataliekmek yodamom ovulasyon testini hiç yapmadım bilmiyorum ama inanın bende sancı çekip duruyorum ödemim de oldu inşallah biran önce oluruz
aalparslann cikolataliekmek benimde bebeğim 6 aylık olacak doğumdan 2.5 ay sonra adet görmeye başladım.Bu ayda 12 gün gecıkme var normal mi bilmiyorum test falan yapmadım
cikolataliekmek aalparslann test yapsa bile insan ister istemez tedirgin oluyor bebeklerimiz daha çok küçük, adet olmadığım ay hamile olduğum aydı boyle gecikince teste rağmen bir geriliyorum 😬
turkan2_ cikolataliekmek bnde ilk regl 9aylikta gördüm ikincj reglm 21gun gecikme var🤦🏼♀️ süten kesmiştim bnde regl olmam gereken günde leknmem oldu kesildi bu arlaar hep var mevsimsel mi ne
cikolataliekmek turkan2_ inanın bende anlamadım vücudumuz anca adapte olacak tamam ama insan da tedirgin oluyor 😬
turkan2_ cikolataliekmek aynen vala dün test yaptm silik gozukuyo gbiydi bugün gene gaza geldm negatif soğan suyununa başladım vala
turkan2_ cikolataliekmek kan veridm bugn de gelecek gbi oluyo sanki akintim çoğaldı ama gelmiyo kasıklarım sizliyo artık 🤦🏼♀️
turkan2_ cikolataliekmek hayırlısı bakalım 😁 olmaması taraftariym sonucu negatif görmek istemiyom karışık duygular 👀😄