esra55_28 Kızlar 23 gün önce sezaryan doğum yaptım kanamam azalması lazımken benimki artıyor ve adet kanaması renginde normalde kahverengi gibi renk alması gerekmiş benimki kırmızı aynı sorunu yaşayan var mı ?
papatya6767 esra55_28 Canım benim bebeğim 2 buçuk aylık ilk günden beri kanamam var doktora gittim maalesef miyom olduğunu öğrendim kontrol ediyoruz her ay büyüme yapacakmı falan diye. O çok aşırı kanama yapıyor kırmızı renkte
bububuu Bence nirmal benimde bir artti bi azaldi 50 gun boyunca sonra bitti simdi adet olmayi bekliyorum daha olmadim hic