Merhaba,bebeğim 23 aylık çok hareketli bir erkek bebek.15 ay sonunda yürümeye başladı o yüzden dengesi geç gelebilir sorun yok diye düşünüyordum fakat o kadar çok yaralanıyor ki.
Düz yolda düşüyor derler ya,ayakları dolanıyor çok hızlı hareket ediyor dikkat etmiyor.
Memlekete geldik hergün bir yaralanma yaşıyoruz geçen de başlık açmıştım.Sandalyede oturtmam normalde başından ayrılmam oturmuşsa da ordan düştü alnının kenarına geldi şişmedi hafif kızardı takip ettim.Ertesi gün kaydıraklı pvc demirlerine düştü o daha korkunçtu çok ağladı demirlere geldi çenesi yaralandı.Bu anlattıklarım anlık oluyor bu arada o kadar dolandı geçerken ayağı takıldı hızla giderken düşüverdi.Sonraki gün abimle balkona çıkmıştı orda yere düşmüş halı vardı ama altı beton.Ayaktan düşmüş yerde takılacağı birşey de yoktu dengesini kaybetmis anında şişti morardı en çok buna ağladı.
Biraz kaygılı ve korumacı bir anneyim en çok benim yanımda oluyor acaba benden dolayı mı diyorum biraz salayım artık peşinde dolandıkça daha çok hareketleniyor diye biraz gevşedim böyle olunca da bak yaralanıyor demekki peşinde daha çok gezmem lazım ayrılmadan diyorum.
Bu konuda ne yapabilirim sizce? Uygun bir zamanda pediatrik fizik tedaviye götüreyim diyorum kontrol amacıyla.Dengeyi nasıl geliştiririz diye.
Bu arada duyu bütünlemeye götürmüştüm hareketli ve iştahsızlığından.Dikkat dağınıklığı var yavaşlatmak gerek demişti terapist.