Kedici Diş sancısında (inanmasam da) son çare olarak kehribar kolye alacağım. Kehribarsepeti’nden alan var mı? Totsandmore sayfasından tavsiye edildi ama renk seçeneği pek yok orada, ayrıca daha pahalı. Deneyimlerinizi paylaşmanızı bekliyorum 🙏🏻
egemom_ Kedici kehribarevi karaman sayfasından aldım trendyoldan 3 aylıktı aldığımda salyasini azalttığına inanıyorum hala takıyorum aksesuar olarakta hoşuma gidiyor
aysegul_my Kedici bende 5 yıl önce bi sayfadan almiştim oğlum boynu uzundu cokta tombiş degildi taktim onun sayesinde kolay cikti dişleri ama şmdi kizim var 7 buck aylik asla takamiorum boynuna boynu uzun değil birde biraz tombik boynuna takiyorum bi bak cok geri gitmiş kasmış boynunu bi bak gıdısına cok yapışmış sürekli kontrol de edemiorum o yüzden kızıma takamiorum evde duruyo bebeğiniz dik dururken boynu biraz uzun gibiyse boynu boşta duruyosa gıdısı göğsüne değmiosa alin ama öyle degilse boşuna para vermeyin takamazsiniz biz gibi
Aysnrd93 Kedici bende oğluma bir sayfadan almıştım salyası şelale gibi nasıl akıyordu çenesi tahriş oluyordu artık. Kolye şıp diye kesti. Ama diş sürecimize etkisi oldu mu bilmiyorum eğer olmuş hale böyleyse olmamış halini düşünemiyorum 😂 Ben bi tespihçi sayfasından almıştım boşa pahalıyı almayın bence orjinal olduğundan emin olduğunuz yerden alsanız yeter diye düşünüyorum
Kedici Ya şu moderatörler de illa ki bi etiketimizle oynamasa olmuyor 😂 deneyim etiketinin ne sıkıntısı vardı mesela bu postta çok merak ediyorum😂😂😂
[silindi] Kedici Deneyim etiketi; sadece bir olayı deneyimleyip başarılı olmuş annelerin açtığı postlarda kullanılıyor. Örneğin; emzirmeyi bırakmış ve uyguladığı süreçte ya da yöntemde başarılı olmuş bir anne post açıyor. Bunun etiketi, deneyimdir ☺ Her etiketin bir konusu mevcut ve bizlerde doğru etiketi düzeltmek için varız ☺
Kedici egemom_ eltimin oğlunun salyası şarılşarıl şelale gibiydi kesildi onun, totsandmore sayfasından almıştı, ama o sayfa pahalı ve model seçeneği pek yok:(
Kedici [silindi] etiketin bahsettiğiniz konusu biraz mantıksız geldi çünkü zaten deneyip başarılı olmuşsa burada neden post açsın ki? Genellikle burada birbirimize danışmak için post açıyoruz veya çözemediğimiz konularda yardım istiyoruz. Annelerin deneyimlerini anlatmaya davet edildiği bir post da deneyim etiketini kullanmaya uygun duruyor…
Kedici aysegul_my benim kız tombik değil (maalesef 😁) pofuduk pofuduk olmasını çok isterdim ama formuna çok dikkat eden bir kız🤪😂 zor yiyor oyunla şaklabanlıkla yediriyorum 🥲 velhasıl, sizdeki problemi yaşayacağımızı zannetmiyorum 😄 bilgilendirmeniz için teşekkür ederim 🙏🏻
Kedici Aysnrd93 işte ben de aynı şekilde düşünüyorum da öyle emin olduğum bir yer de yok ki maalesef 😅
[silindi] Kedici O konuda yaşadığı deneyimi başkasına aktarıp yardımcı olmaya çalıştığı için, deneyim etiketini o tür postlara uygun görmüş yönetici. Ki zaten her etiketin içeriği etikete tıkladığınızda yazar. Mutlu forumlar 🌷