Aysenaa- benim bebeğim de geç döndü. 7. Ay civarı dönmüştü . Doğduğu günden beri sevmiyor yüz üstü durmayı ama ben çok uğraştım . Sürekli destekledim. Biraz dursa ağlardı, bırakırdim o zaman sonra tekrar devam ederdim yaptırmaya öyle öyle alıştı. Bol bol tekrar yaptırın destekleyin.. birden dönüyorlar birde.