Biz 2 aylığız sadece gece uykusu için rutinimiz var şimdilik. 8 de yatak odasına geçiyoruz, bir memeyi emzirip banyo yaptırıyoruz. Banyodan sonra masaj, 2 güne bir burun temizliği yapıyoruz. Diğer memeyi emzirip yerine koyuyorum uyuyor. Eğer doymamış gibiyse mama veriyorum. 9-9.30 da uyumuş oluyor. Bazen 12 de bazen daha geç uyanıyor. Doktoruma danıştım 3 saatten fazla uyursa uyandırayım mı diye 2 aydan sonra gerek yok dedi. Zaten acıktığında asla durmayan bir bebek. Bir de 4-5 gibi uyanır en son 7-8 gibi güne başlarız. Ama gündüz en fazla yarım saat onu da uyutmak için en az 1 saat uğraşıyorum. Zamanla gündüz uykuları da düzelir diye ümit etmek istiyorum.