İki buçuk yaşında oğlum var sabahları hicbseh yemiyor yani genel olarak yemek yemiyor. Kışın da böyleydi yani sıcaklarla alakası yok. İştah şurubu falan aldım kullandık ama etkisi yok. Zaten çok aşırı seçici çoğu şeyi yemiyor sadece üç çeşit çorba var sevdiği onları yaparsam yer baska bsey yemez. Ne yapmam gerek nasıl bir yol izlemeliyim ne denettiysem olmuyor bir ısırık alırsa alıyor sonra bırakıyor