minikkus85 10 buçuk aylık oğlum var, uyurken beşiğinde uyanıp oturma pozisyonu alıp uyumaya devam ediyor , son iki haftadır böyle, yatırıyorum yine aynısını yapıyor, gündüz uykusunda da yapmaya başladı, başına gelen varmı
gktgsm minikkus85 benimde aynı canım hahahah hatta uyurken bazen emekliyor 😂 birşey öğrendikleri zaman heyecandan uyuyamıyorlarmış yada uykusunda o hareketleri yapmaya çalışıyorlarmış bir yerde okumuştum😀😍şimdi ayağa kalkmayı öğrendi sepet beşik yattığı şuan acilen park beşik alcam
minikkus85 gktgsm uyur gezer falan oldu dicem az kalsın, benmkide ayağa kalkıyo tutunup demirden, park beşik var onda assla durmuyo buna alıştı